[PUBLIKACJE]

MICHAŁ DANIELEWICZ

FORD

REŻYSER

[KLIENT]

WYDAWNICTWO KRYTYKI POLITYCZNEJ

[ROK]

2019

[ZAKRES PRAC]

PROJEKT OKŁADKI

SKŁAD I ŁAMANIE

Książka w makiecie serii pop-bio, a więc typograficznie mamy: tekstowo Calluna, nagłówkowo Benton Sans, okładkowo – Krayewski Macieja Połczyńskiego (krój oparty na liternictwie książki o twórczości okładkowej Andrzeja Krajewskiego, autora pamiętnych peerelowskich okładek tworzonych dla wydawnictw Książka i Wiedza, Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne czy Państwowy Instytut Wydawniczy – serdecznie polecam, ukazała się nakładem Korporacji Ha!art w 2014 roku).  

Na okładce jeden z fajniejszych portretów reżysera (a niewiele się ich ostało) – en trois quarts, w modnej bomberce, z zakasanymi rękawami. Plus okulary w grubych oprawach i solidny wąs – mocno współczesny wizerunek.😊

Okładka niebiesko-malinowa, postać w ciemniejszym granacie. W geometryczne O w nazwisku reżysera wpisałem staromodną frazę „nakładem Wydawnictwa Krytyki Politycznej”, miejsce i datę wydania, nawiązując niejako do szpuli filmowej.

Trochę się obawiałem tego zestawienia kolorystycznego, więc zrobiłem bodaj trzy proofy, żeby mieć pewność, że kontrast będzie wystarczający. Ale teksty na backu już wolałem na wszelki wypadek podać białym.😉

Książka w makiecie serii pop-bio, a więc typograficznie mamy: tekstowo Calluna, nagłówkowo Benton Sans, okładkowo – Krayewski Macieja Połczyńskiego (krój oparty na liternictwie książki o twórczości okładkowej Andrzeja Krajewskiego, autora pamiętnych peerelowskich okładek tworzonych dla wydawnictw Książka i Wiedza, Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne czy Państwowy Instytut Wydawniczy – serdecznie polecam, ukazała się nakładem Korporacji Ha!art w 2014 roku).  

Na okładce jeden z fajniejszych portretów reżysera (a niewiele się ich ostało) – en trois quarts, w modnej bomberce, z zakasanymi rękawami. Plus okulary w grubych oprawach i solidny wąs – mocno współczesny wizerunek.😊

Okładka niebiesko-malinowa, postać w ciemniejszym granacie. W geometryczne O w nazwisku reżysera wpisałem staromodną frazę „nakładem Wydawnictwa Krytyki Politycznej”, miejsce i datę wydania, nawiązując niejako do szpuli filmowej.

Trochę się obawiałem tego zestawienia kolorystycznego, więc zrobiłem bodaj trzy proofy, żeby mieć pewność, że kontrast będzie wystarczający. Ale teksty na backu już wolałem na wszelki wypadek podać białym.😉

tes­se­ra
tes­se­ra
tes­se­ra
tes­se­ra
tes­se­ra
tes­se­ra
tes­se­ra
tes­se­ra
tes­se­ra
tes­se­ra
tes­se­ra
tes­se­ra
tes­se­ra
Piony__54A4983_dS
Piony__54A4984_dS

Na całej swojej drodze nie spotkałem człowieka tak bezwzględnie cwanego jak Ford.

Marek Hłasko

Ford ma metodę: potrafi tak skumulować fałsz, że nic się odkłamać nie daje.

Leopold TyrmanD

Na całej swojej drodze nie spotkałem człowieka tak bezwzględnie cwanego jak Ford.

Marek Hłasko

Ford ma metodę: potrafi tak skumulować fałsz, że nic się odkłamać nie daje.

Leopold TyrmanD

Po prostu się go bałem.

Emil Karewicz

Wszyscy go strasznie kochali.

Aleksander Ford junior

Po prostu się go bałem.

Emil Karewicz

Wszyscy go strasznie kochali.

Aleksander Ford junior

[FOTOGRAFIE]

BASIA BUDNIAK

Case studies [wip]

kraspublikacje
chopinpublikacje
kuryłowiczpublikacje
dostatekpublikacje
felicitapublikacje
homolobbypublikacje
dezorientacjepublikacje
halberstampublikacje
putin's europepublikacje
slowackipublikacje
piotrowskipublikacje
wilkpublikacje
bareja 1publikacje
bareja 2publikacje
andrzejewskipublikacje
havel [seria]publikacje
inapublikacje
fordpublikacje
free voicespublikacje
testoćpunpublikacje
good sex edpublikacje
de graafpublikacje
grotowskipublikacje
respect edpublikacje
naj [seria]publikacje
scary storiespublikacje

[NA SKRÓTY]

[ONLINE]

[C] COPYRIGHT BY [tmh] MMXXV

[E] TESSERA@TESSERA.ORG.PL

[M] +48 606 397 976