[PUBLIKACJE]

RAFAŁ DAJBOR

MÓJ MĄŻ JEST Z ZAWODU DYREKTOREM

CZYLI JAK U BAREI 2

[KLIENT]

WYDAWNICTWO KRYTYKI POLITYCZNEJ

[ROK]

2022

[ZAKRES PRAC]

PROJEKT OKŁADKI

SKŁAD I ŁAMANIE

Kontynuacja świetnie przyjętej przez czytelników książki Jak u Barei, czyli kto to powiedział.

„Tu jest kiosk Ruchu, ja tu mięso mam!” oraz „Ten człowiek w życiu słowa prawdy nie powiedział” to kwestie, które przeszły do komediowej klasyki. Mimo że dziś są równie chętnie przytaczane przez publicystów, co twórców memów, niewiele osób potrafi wskazać, kto wypowiedział je na ekranie.

Po poświęconej odtwórcom ról męskich pierwszej książce Rafał Dajbor rzuca tym razem światło na aktorki występujące w filmach Stanisława Barei. W charakterystycznym dla siebie stylu pełnym anegdot, wspomnień znajomych i cytatów z prasy, autor wtajemnicza nas w kulisy życia Zofii Czerwińskiej, Hanny Skarżanki, Zofii Merle i innych współpracowniczek króla polskiej komedii. Niektóre już zapomniane, inne wciąż cieszące się niesłabnącą sympatią widzów, wszystkie zasługują na to, by ich sylwetki poznać bliżej.

Kontynuacja świetnie przyjętej przez czytelników książki Jak u Barei, czyli kto to powiedział.

„Tu jest kiosk Ruchu, ja tu mięso mam!” oraz „Ten człowiek w życiu słowa prawdy nie powiedział” to kwestie, które przeszły do komediowej klasyki. Mimo że dziś są równie chętnie przytaczane przez publicystów, co twórców memów, niewiele osób potrafi wskazać, kto wypowiedział je na ekranie.

Po poświęconej odtwórcom ról męskich pierwszej książce Rafał Dajbor rzuca tym razem światło na aktorki występujące w filmach Stanisława Barei. W charakterystycznym dla siebie stylu pełnym anegdot, wspomnień znajomych i cytatów z prasy, autor wtajemnicza nas w kulisy życia Zofii Czerwińskiej, Hanny Skarżanki, Zofii Merle i innych współpracowniczek króla polskiej komedii. Niektóre już zapomniane, inne wciąż cieszące się niesłabnącą sympatią widzów, wszystkie zasługują na to, by ich sylwetki poznać bliżej.

Bareja2__B_L5299
Bareja2__B_L5298
Bareja2__B_L5304
Bareja2__B_L5305
Bareja2__B_L5306
Bareja2__B_L5300
Bareja2__B_L5315
Bareja2__B_L5308
Bareja2__B_L5312
Bareja2__B_L5302
Bareja2__B_L5330
Bareja2__B_L5334
Bareja2__B_L5331
Bareja2__B_L5328
Bareja2__B_L5327
Bareja2__B_L5325
Bareja2__B_L5323
Bareja2__B_L5321
Bareja2__B_L5320
Bareja2__B_L5319
Bareja2__B_L5318

Szanowałam i wciąż szanuję Bareję – za ostre ­spojrzenie na naszą polską, nie zawsze dobrą i nie zawsze mądrą rzeczywistość.

JANINA TRACZYKÓWNA (Miś, Brunet wieczorową porą)

Szanowałam i wciąż szanuję Bareję – za ostre ­spojrzenie na naszą polską, nie zawsze dobrą i nie zawsze mądrą rzeczywistość.

JANINA TRACZYKÓWNA (Miś, Brunet wieczorową porą)

Zadzwonili, czy zagram śpiewaczkę. Od razu powiedziałam, że zagram, bo Bareja. Nasz ulubiony reżyser, do niego się szło grać jak na bal.

HALINA KOWALSKA (Alternatywy 4, Nie ma róży bez ognia)

Zadzwonili, czy zagram śpiewaczkę. Od razu powiedziałam, że zagram, bo Bareja. Nasz ulubiony reżyser, do niego się szło grać jak na bal.

HALINA KOWALSKA (Alternatywy 4, Nie ma róży bez ognia)

[FOTOGRAFIE]

BASIA BUDNIAK

Case studies [wip]

kraspublikacje
chopinpublikacje
kuryłowiczpublikacje
dostatekpublikacje
felicitapublikacje
homolobbypublikacje
dezorientacjepublikacje
halberstampublikacje
putin's europepublikacje
slowackipublikacje
piotrowskipublikacje
wilkpublikacje
bareja 1publikacje
bareja 2publikacje
andrzejewskipublikacje
havel [seria]publikacje
inapublikacje
fordpublikacje
free voicespublikacje
testoćpunpublikacje
good sex edpublikacje
de graafpublikacje
grotowskipublikacje
respect edpublikacje
naj [seria]publikacje
scary storiespublikacje

[NA SKRÓTY]

[ONLINE]

[C] COPYRIGHT BY [tmh] MMXXV

[E] TESSERA@TESSERA.ORG.PL

[M] +48 606 397 976