[PUBLIKACJE]
MIŁOSZ HODUN, MICHAŁ SAWICKI, MICHAŁ TĘCZA (RED.)
RESPECT ED
OPPORTUNITIES AND CHALLENGES OF EQUALITY EDUCATION
[KLIENT]
FRIEDRICH NAUMANN FOUNDATION / PROJEKT: POLSKA
[ROK]
2022
[ZAKRES PRAC]
PROJEKT GRAFICZNY
SKŁAD I ŁAMANIE TEKSTU
Równość jest zjawiskiem dynamicznym. Dążenie do równości to nieustanne zaangażowanie, wsłuchiwanie się w głosy wielu osób i grup, skupienie się na prawach mniejszości, aktywne poszukiwanie dyskryminacji i szczera chęć jej przeciwdziałania. To niekończący się projekt. Podobnie jest z edukacją równościową, która odzwierciedla stan równości w danym społeczeństwie i powinna aktywnie odpowiadać na jego aktualne potrzeby społeczne. Nauczyciele nie mogą przegapić tego momentu. Przeciwnie, powinni być w dialogu z przedstawicielami grup mniejszościowych, ekspertami, naukowcami i przedstawicielami organizacji pozarządowych, aby aktualizować swoją wiedzę i materiały dydaktyczne. Dlatego powstał tom „RespectEd”.
[NOTA WYDAWCY]
Równość jest zjawiskiem dynamicznym. Dążenie do równości to nieustanne zaangażowanie, wsłuchiwanie się w głosy wielu osób i grup, skupienie się na prawach mniejszości, aktywne poszukiwanie dyskryminacji i szczera chęć jej przeciwdziałania. To niekończący się projekt. Podobnie jest z edukacją równościową, która odzwierciedla stan równości w danym społeczeństwie i powinna aktywnie odpowiadać na jego aktualne potrzeby społeczne. Nauczyciele nie mogą przegapić tego momentu. Przeciwnie, powinni być w dialogu z przedstawicielami grup mniejszościowych, ekspertami, naukowcami i przedstawicielami organizacji pozarządowych, aby aktualizować swoją wiedzę i materiały dydaktyczne. Dlatego powstał tom „RespectEd”.
[NOTA WYDAWCY]
Równość jest zjawiskiem dynamicznym. Dążenie do równości to nieustanne zaangażowanie, wsłuchiwanie się w głosy wielu osób i grup, skupienie się na prawach mniejszości, aktywne poszukiwanie dyskryminacji i szczera chęć jej przeciwdziałania. To niekończący się projekt. Podobnie jest z edukacją równościową, która odzwierciedla stan równości w danym społeczeństwie i powinna aktywnie odpowiadać na jego aktualne potrzeby społeczne. Nauczyciele nie mogą przegapić tego momentu. Przeciwnie, powinni być w dialogu z przedstawicielami grup mniejszościowych, ekspertami, naukowcami i przedstawicielami organizacji pozarządowych, aby aktualizować swoją wiedzę i materiały dydaktyczne. Dlatego powstał tom „RespectEd”.
[NOTA WYDAWCY]
[FOTOGRAFIE]