[BRANDING]
TEKSTY DRUGIE
[KLIENT]
INSTYTUT BADAŃ
LITERACKICH PAN
[ROK]
2015
[ZAKRES PRAC]
PROJEKT GRAFICZNY
Rebranding „Tekstów Drugich” – jednego z najbardziej prestiżowych literaturo- i kulturoznawczych czasopism naukowych w Polsce – przygotowany na jubileusz dwudziestopięciolecia periodyku. Identyfikacja wizualna spójna z projektem redesignu makiety i okładek czasopisma.
[2015]
Rebranding „Tekstów Drugich” – jednego z najbardziej prestiżowych literaturo- i kulturoznawczych czasopism naukowych w Polsce – przygotowany na jubileusz dwudziestopięciolecia periodyku. Identyfikacja wizualna spójna z projektem redesignu makiety i okładek czasopisma.
[2015]
Rebranding „Tekstów Drugich” – jednego z najbardziej prestiżowych literaturo- i kulturoznawczych czasopism naukowych w Polsce – przygotowany na jubileusz dwudziestopięciolecia periodyku. Identyfikacja wizualna spójna z projektem redesignu makiety i okładek czasopisma.
[2015]
Rebranding „Tekstów Drugich” – jednego z najbardziej prestiżowych literaturo- i kulturoznawczych czasopism naukowych w Polsce – przygotowany na jubileusz dwudziestopięciolecia periodyku. Identyfikacja wizualna spójna z projektem redesignu makiety i okładek czasopisma.
[2015]
Rebranding „Tekstów Drugich” – jednego z najbardziej prestiżowych literaturo- i kulturoznawczych czasopism naukowych w Polsce – przygotowany na jubileusz dwudziestopięciolecia periodyku. Identyfikacja wizualna spójna z projektem redesignu makiety i okładek czasopisma.
[2015]