[PUBLIKACJE]

MIŁOSZ HODUN (RED.)

HOW TO MAKE A GOOD POLITICAL STORY

HANDBOOK OF STORYTELLING

[KLIENT]

[ROK]

[ZAKRES PRAC]

Wybory do Parlamentu Europejskiego w Europie Środkowo-Wschodniej pokazały, jak ważną rolę w dyskursie politycznym odgrywają emocje. Główna oś europejskiej narracji została zbudowana wokół poruszających wyobraźnię opowieści i poruszających kwestie najbardziej zrozumiałe dla ludzi, a nie wokół wykresów i skrupulatnie przemyślanych argumentów. O ile populistom nie dziwi gra na emocjach, o tyle w przypadku liberałów zaobserwowaliśmy nową, można powiedzieć, nietypową kampanię. W tej publikacji eksperci z Europy Środkowej pokazują, jak storytelling i gra na emocjach wpłynęły na wybory. Szkicują najważniejsze wydarzenia na scenie politycznej w regionie z refleksyjną analizą najnowszych mechanizmów stosowanych przez kluczowych aktorów.

[NOTA WYDAWCY]

Wybory do Parlamentu Europejskiego w Europie Środkowo-Wschodniej pokazały, jak ważną rolę w dyskursie politycznym odgrywają emocje. Główna oś europejskiej narracji została zbudowana wokół poruszających wyobraźnię opowieści i poruszających kwestie najbardziej zrozumiałe dla ludzi, a nie wokół wykresów i skrupulatnie przemyślanych argumentów. O ile populistom nie dziwi gra na emocjach, o tyle w przypadku liberałów zaobserwowaliśmy nową, można powiedzieć, nietypową kampanię. W tej publikacji eksperci z Europy Środkowej pokazują, jak storytelling i gra na emocjach wpłynęły na wybory. Szkicują najważniejsze wydarzenia na scenie politycznej w regionie z refleksyjną analizą najnowszych mechanizmów stosowanych przez kluczowych aktorów.

[NOTA WYDAWCY]

Wybory do Parlamentu Europejskiego w Europie Środkowo-Wschodniej pokazały, jak ważną rolę w dyskursie politycznym odgrywają emocje. Główna oś europejskiej narracji została zbudowana wokół poruszających wyobraźnię opowieści i poruszających kwestie najbardziej zrozumiałe dla ludzi, a nie wokół wykresów i skrupulatnie przemyślanych argumentów. O ile populistom nie dziwi gra na emocjach, o tyle w przypadku liberałów zaobserwowaliśmy nową, można powiedzieć, nietypową kampanię. W tej publikacji eksperci z Europy Środkowej pokazują, jak storytelling i gra na emocjach wpłynęły na wybory. Szkicują najważniejsze wydarzenia na scenie politycznej w regionie z refleksyjną analizą najnowszych mechanizmów stosowanych przez kluczowych aktorów.

[NOTA WYDAWCY]

How-to-make-a-good-political-story_Fot.Basia_Budniak__54A1217m
How-to-make-a-good-political-story_Fot.Basia_Budniak__54A1231m
How-to-make-a-good-political-story_Fot.Basia_Budniak__54A1229m
How-to-make-a-good-political-story_Fot.Basia_Budniak__54A1223m
How-to-make-a-good-political-story_Fot.Basia_Budniak__54A1212-2m
How-to-make-a-good-political-story_Fot.Basia_Budniak__54A1214m
HANDBOOK_010_54A4226m
HANDBOOK_009_54A4180m
HANDBOOK_006_54A4173m
HANDBOOK_012_54A4229mEDIT2
HANDBOOK_033_54A4266m
HANDBOOK_035_54A4382
HANDBOOK_040_54A4395
HANDBOOK_046_54A4406
HANDBOOK_038_54A4392
HANDBOOK_017_54A4243m
HANDBOOK_017_54A4243m2
HANDBOOK_035_54A4382
HANDBOOK_039_54A4394
HANDBOOK_052_54A4428
HANDBOOK_041_54A4397
HANDBOOK_036_54A4387
HANDBOOK_044_54A4402
HANDBOOK_043_54A4400
HANDBOOK_042_54A4399
HANDBOOK_050_54A4418
HANDBOOK_045_54A4403

[FOTOGRAFIE]