[BRANDING]

TEKSTY DRUGIE

[KLIENT]

INSTYTUT BADAŃ
LITERACKICH PAN

[ROK]

2015

[ZAKRES PRAC]

PROJEKT GRAFICZNY

t2_2
t2_1

Re­bran­ding „Teks­tów Dru­gich” ­– jed­ne­go z naj­bar­dziej pre­sti­żo­wych li­te­ra­tu­ro- i kul­tu­ro­znaw­czych cza­so­pism nau­ko­wych w Pol­sce – przy­go­to­wa­ny na ju­bi­le­usz dwu­dzies­to­pię­cio­le­cia pe­rio­dy­ku. Iden­ty­fi­kac­ja wi­zu­al­na spój­na z pro­jek­tem re­de­sig­nu ma­kie­ty i okła­dek cza­so­pisma.

[2015]

Rebranding „Tekstów Drugich” ­– jednego z najbardziej prestiżowych literaturo- i kulturoznawczych czasopism naukowych w Polsce – przygotowany na jubileusz dwudziestopięciolecia periodyku. Identyfikacja wizualna spójna z projektem redesignu makiety i okładek czasopisma.

[2015]    

Re­bran­ding „Teks­tów Dru­gich” ­– jed­ne­go z naj­bar­dziej pre­sti­żo­wych li­te­ra­tu­ro- i kul­tu­ro­znaw­czych cza­so­pism nau­ko­wych w Pol­sce – przy­go­to­wa­ny na ju­bi­le­usz dwu­dzies­to­pię­cio­le­cia pe­rio­dy­ku. Iden­ty­fi­kac­ja wi­zu­al­na spój­na z pro­jek­tem re­de­sig­nu ma­kie­ty i okła­dek cza­so­pisma.

[2015]

Re­bran­ding „Teks­tów Dru­gich” ­– jed­ne­go z naj­bar­dziej pre­sti­żo­wych li­te­ra­tu­ro- i kul­tu­ro­znaw­czych cza­so­pism nau­ko­wych w Pol­sce – przy­go­to­wa­ny na ju­bi­le­usz dwu­dzies­to­pię­cio­le­cia pe­rio­dy­ku. Iden­ty­fi­kac­ja wi­zu­al­na spój­na z pro­jek­tem re­de­sig­nu ma­kie­ty i okła­dek cza­so­pisma.

[2015]

Re­bran­ding „Teks­tów Dru­gich” ­– jed­ne­go z naj­bar­dziej pre­sti­żo­wych li­te­ra­tu­ro- i kul­tu­ro­znaw­czych cza­so­pism nau­ko­wych w Pol­sce – przy­go­to­wa­ny na ju­bi­le­usz dwu­dzies­to­pię­cio­le­cia pe­rio­dy­ku. Iden­ty­fi­kac­ja wi­zu­al­na spój­na z pro­jek­tem re­de­sig­nu ma­kie­ty i okła­dek cza­so­pisma.

[2015]